Wciąż się rozwijamy
  • Business Gate :Business Gate

Wciąż się rozwijamy

Dodano: 
PGE Narodowy w Warszawie
PGE Narodowy w Warszawie / Źródło: Fotolia / marcincom
Jakub Opara, prezes spółki PL.2012+, opowiada o filozofii biznesu operatora najnowocześniejszej areny wielofunkcyjnej w kraju – PGE Narodowego

PGE Narodowy najważniejszy adres dla biznesu w Polsce, to jedno z Państwa haseł. Czy arena, na której odbywają się wielkie widowiska sportowe i rozrywkowe, sprzyja rozwojowi biznesu?

PGE Narodowy dla naszych klientów i partnerów biznesowych to przede wszystkim miejsce, które skutecznie pomaga rozwijać działalność. Centrum Konferencyjne, Biznes Klub, Galeria, Loże VIP na PGE Narodowym są magnesem dla przedsiębiorców, wystawców i organizatorów eventów, ponieważ my nie tylko sprzedajemy miejsce umożliwiające organizację wydarzenia, ale również sprzedajemy frekwencję. Przyczyniamy się do sukcesu wydarzeń, ponieważ mamy silną markę i nasz adres na zaproszeniu stał się synonimem udanego wydarzenia. Brand „PGE Narodowy” w krótkim czasie stał się jednym z najbardziej prestiżowych i rozpoznawalnych w Polsce. Nasz wizerunek pozytywnie wpływa na wizerunek naszych klientów. Tu działa tzw. efekt aureoli, który ma bezpośrednie przełożenie na marketing i sprzedaż oferty naszych partnerów biznesowych.

Przez ostatnie 5 lat PGE Narodowy gościł tysiące wydarzeń. Czy w Państwa portfolio jest jeszcze miejsce na nowe formaty wydarzeń, nowe wyzwania?

Skalą imprez pokazujemy, że ciągle się rozwijamy. Gościliśmy najważniejsze międzynarodowe konferencje w tym COP-19, EBOR i oczywiście Szczyt NATO. W 2016 roku przy okazji Szczytu NATO na płycie powstało gigantyczne centrum kongresowe z salami obrad. Loże VIP i centrum prasowe PGE Narodowego zamieniły się w przestrzeń biurową o powierzchni ok. 15 tys. mkw. Korzystały z niej delegacje z ponad 40 krajów. Skala i różnorodność wydarzeń po pierwsze pokazują potencjał i elastyczność naszego obiektu. Po drugie ukazują setki możliwości aranżacyjnych przestrzeni, możliwości łączenia ich ze sobą. Dzięki temu na PGE Narodowym można zorganizować konferencje, targi i wydarzenia dla najbardziej wymagających klientów. Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych i wiem, że nie osiągnęliśmy jeszcze pułapu naszych możliwości.

Jak wygląda pozycja PGE Narodowego na polskim rynku konferencyjno-kongresowym?

Rynek konferencyjno-kongresowy w Polsce na przestrzeni ostatnich lat bardzo się rozwinął. Cieszę się, że jakość oferowanych przez PGE Narodowy usług jest na coraz wyższym poziomie, ponieważ to właśnie ona jest czynnikiem decydującym o wyborze przestrzeni targowej, konferencyjnej czy na spotkanie B2B. PGE Narodowy daje inne możliwości niż hotele i typowe centra kongresowe. Naszą przewagą jest wielofunkcyjność. Kongresy i targi odbywają się w unikalnym otoczeniu obiektu sportowego, który znalazł się w elitarnej grupie UEFA Elite Stadium. Wszystkie wydarzenia na naszym obiekcie – mecze piłkarskie, siatkarskie, żużlowe, koncerty światowych gwiazd – są świetnym tłem, a często też pretekstem do spotkań biznesowych, podczas których uczestnicy nawiązują i pielęgnują trwałe kontakty. Duże znaczenie ma także fakt, że posiadamy bardzo dogodną lokalizację i unikatową infrastrukturę, w tym jeden z największych w Warszawie parkingów podziemnych. Nasze doświadczenie gwarantuje kompleksową obsługę na najwyższym poziomie. Zapewniamy organizatorom nie tylko powierzchnie, ale także zabezpieczenie wydarzenia oraz pomoc w jego organizacji na każdym etapie jego produkcji. Co ważne, zapewniamy także kompleksowe wsparcie komunikacyjne.

Na czym opiera się filozofia biznesowa operatora PGE Narodowego – spółki Pl.2012+?

Każdy klient jest naszym Partnerem biznesowym. Każdemu gwarantujemy elastyczną formę współpracy, która pozwala wypracować najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z największymi, ale pomagamy też wejść na rynek nowym graczom, którzy czują, że na PGE Narodowym mogą jeszcze bardziej niż dotychczas rozwinąć skrzydła. Zależy nam na partnerach, którzy wspólnie z nami będą współtworzyć wyjątkowość PGE Narodowego.

Okładka tygodnika WPROST: 9/2017
Artykuł został opublikowany w 9/2017 wydaniu tygodnika „Wprost”
Zamów w prenumeracie lub w wersji elektronicznej:
/ Źródło: Business Gate

Czytaj także

Czytaj także